مرکز تولید و صادرات انواع چسب با کیفیت رقابتی و شرایط ویژه

صادارت انواع چسب از جمله صادرات های پر رونق کشور ما می باشد. چسب ماده ای است که استفاده بسیار زیادی در زندگی بشر داشته، بشر از 4 هزار سال قبل از میلاد مسیح تا کنون از این ماده استفاده می کند البته در گذشته این ماده به شکل امروزی وجود نداشت و به مرور با پیشرفت تکنولوژی ساخت آن دچار تحولات عظیمی گشت.

تماس با چسب جی

امروز می خواهیم یکی از تولید کنندگان بزرگ چسب در ایران که محصولات خود را به کشور های دیگر نیز صادر می کند به شما معرفی کنیم.

صادرات انواع چسب به کشور های همسایه

صادرات انواع چسب توسط شرکت چسب جی به برخی از کشور های همسایه انجام می گیرد. کارخانه تولید چسب پهن یعنی چسب جی یکی از بزرگترین و فعال ترین تولید کنندگان چسب در ایران است که محصولات خود را به کشور های همسایه نیز ارسال می کند.

کارخانه چسب جی به علت تولید نوار چسب های با کیفیت در منطقه خاوره میانه نیز پر آوازه است و همواره کانتیر های حمل بار این کارخانه از مرز های مختلف ایران به کشور های همسایه می روند.

این تولید کننده چسب پهن علاوه بر اینکه درصد بسیار زیادی از نیاز بازار داخلی را تولید می کند توانسته در زمینه صادرات نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

به طور کلی نوار چسب های این شرکت عبارتند از:

  • نوار چسب تحریر در طول، عرض و یارد متنوع
  • نوار چسب پهن در طول، عرض و یارد متنوع
صادرات انواع چسب به کشور های همسایه
صادرات انواع چسب به کشور های همسایه

تولید و صادرات چسب مستقیم از کارخانه

صادرات انواع چسب در کارخانه چسب جی به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می شود. در واقع بر خلاف تولید کنندگان دیگر که دفاتر فروش یا نمایندگی های فروش دارند و از آن طریق محصولات خود را صادر می کنند، این کارخانه تمامی این موارد را در بخش فروش خود حذف کرده است. در کارخانه چسب جی پخش چسب چه در ایران چه در خارج از مرز های کشور تنها به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده انجام می شود.

بیشتر بخوانید: خرید عمده چسب

به همین دلایل می توان این تولید کننده را بهترین تولید کننده چسب ایرانی دانست که در منطقه خاوره میانه فعالیت دارد.

تولید و صادرات چسب مستقیم از کارخانه
تولید و صادرات چسب مستقیم از کارخانه

مشاوره رایگان برای خرید و صادرات انواع چسب

صادرات انواع چسب در کارخانه چسب جی رضایت های بسیاری از سوی مشتریان خارجی به همراه داشته است. مشتریان چه در داخل ایران چه در خارج از کشور می توانند با شماره تماس های کارخانه ارتباط بر قرار کرده و هر آنچه که مد نظر دارند سفارش دهند.

کارخانه چسب جی برای پاسخگویی به تماس های مشتریان افرادی بسیار مجرب و مسلط به زبان انگلیسی استخدام کرده که بتوانند در زمینه خرید محصول به مشتریان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: چاپ روی چسب

این کارکنان با آگاهی کامل در مورد محصولات کارخانه می توانند مشاوره ای عالی به مشتریان ارائه دهند، این مشاوره کاملا رایگان بوده و صرفا خدمتی از سوی کارکنان کارخانه چسب جی برای مشتریان می باشد.

مشاوره رایگان برای خرید و صادرات انواع چسب
مشاوره رایگان برای خرید و صادرات انواع چسب

تولید و صادرات انواع چسب پهن در یارد و میکرون های متنوع

صادرات انواع چسب توسط تولیدکنندگان مختلف در صورتی یک صادرات موفق است که آن تولید کننده بتواند محصولات مختلفی ساخته و به مشتریان عرضه کند.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده انواع چسب

کارخانه چسب جی به عنوان یک شرکت پخش چسب فعال در ایران توانسته با تولید انبوه روزانه محصولات مختلف به نیاز تمام مشتریان پاسخ دهد.

این تولید کننده علاوه بر اینکه در بازار داخلی به خوبی از عهده رقابت با کارخانه های دیگر بر آمده توانسته در بازار خارجی نیز رقیبی قدرتمند برای تولید کنندگان خارجی باشد. به همین دلیل این تولید کننده را به عنوان بهترین تولید کننده چسب ایرانی در بازار داخلی ایران و همچنین در خارج از کشور می شناسند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(ملایی) راه های ارتباطی:
تلفنشماره موبایل: 09127621429
اینستاگراماینستاگرام: jcom.ir@
واتساپواتساپ: کلیک کنید
ایمیلپست الکترونیکی: info@jcom.ir
دکمه بازگشت به بالا