چسب نواری پهن

بزرگترین شرکت تولید چسب پهن در ایران (با چسبندگی بالا، قوی و ارزان)

یکی از تولید کنندگان چسب پهن در ایران کارخانه چسب جی می‌باشد که در زمینه تولید و پخش چسب های نواری من جمله چسب های پهن 5 سانتی، 7 و 10 سانت و عرض های دیگر می باشد.

تولید چسب پهن در چسب جی در انواع مختلفی از عرض، یارد، میکرون و …. با بهترین کیفیت و به همراه خدمات متعدد و بینظیری انجام می شود که در ادامه می خواهیم شما را با محصولات تولید شده و خدماتی که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته است، آشنا سازیم.

آشنایی با برترین تولید کننده چسب پهن و محصولات آن

تولید چسب پهن در ایران توسط کارخانه های معدودی انجام می شود و کارخانه ای که توانسته عنوان بزرگترین کارخانه چسب پهن ایران را از آن خود کند، چسب جی نام دارد.

چسب جی یک تولید کننده چسب پهن در مرکز کشور بوده و با استفاده از با کیفیت ترین متریال، محصولات متنوعی را به تولید میرساند که عبارتند از:

  • چسب پهن در عرض 5 سانتی متر
  • چسب پهن در عرض 7 سانتی متر
  • چسب پهن در عرض 10 سانتی متر
  • و…

مشخصات و ویژگی هر نوع چسب پهن تنها به عرض چسب پهن ختم نمی‌شود و هنگام تولید موارد مختلفی مورد توجه میگیرند که باعث ایجاد تفاوت میان هر چسب پهن می‌شود.

به عنوان مثال چسب پهن 90 یارد و چسب پهن 500 یارد هر دو جزو دسته چسب پهن هستند، اما طول آنها با یکدیگر متفاوت است.
یارد اصولی ترین اصطلاح برای تعیین طول چسب میباشد و هر 2 یارد برابر با چیزی حدود 1.82 متر است.

خالی از لطف نیست که شما را با اصطلاح دیگری که در تولید و عرضه چسب پهن و هر نوع چسب دیگری که به آن میکرون میگویند، آشنایتان نکنیم:

میکرون واحد اندازه گیری قطر سلولها و میکروبها است که در تولید چسب ها نیز از این اصطلاح برای تعیین میزان چسبندگی چسب، استفاده میکنند.

میکرون نیز کلمه ای اصولی برای تعیین و معرفی چسبندگی و ضخامت چسب میباشد، و  هر 2 میکرون برابر با چیزی حدود 0.002 میلیمتر است
معرفی کارخانه چسب پهن مرکز کشور
معرفی کارخانه چسب پهن مرکز کشور

چسب های پهن تولید شده در شرکت چسب جی

به طور کلی و برای اینکه بتوانیم شما را به صورت جزئی با محصولات چسب پهن شرکت چسب جی آشنا کنیم، در ادامه نام و مشخصات برخی از محصولات این شرکت را برایتان درج کرده ایم:

  1. چسب پهن 90 یارد در دو نوع شفاف و کریستال، میکرون های مختلف 33 الی 65 میکرون و عرض های 5 سانت، 7 سانت، 10 سانت و …
  2. چسب پهن 180 یارد در دو نوع شفاف و کریستال، میکرون های مختلف 33 الی 65 میکرون و عرض های 5 سانت، 7 سانت، 10 سانت و …
  3. چسب پهن 500 یارد در دو نوع شفاف و کریستال، میکرون های مختلف 33 الی 65 میکرون و عرض های 5 سانت، 7 سانت، 10 سانت و …

باید بگوییم که از زمان تاسیس این کارخانه تاکنون مشتریان این شرکت همواره از کیفیت و خدمات آن رضایت داشته و کارخانه چسب جی نیز همواره به قصد این موضوع و جلب رضایت مشتریان در حرکت و تلاش بوده است، که باعث شده متقاضیان بسیار و حتی برند های معتبر و مطرح کشور در سراسر ایران به این شرکت ایرانی اعتماد کنند.

این تنها جزئی از دلایلی است که باعث شده، این کارخانه به عنوان برترین تولید کننده نوار چسب پهن در کشور شناخته شود.

در ادامه می خواهیم شما را با کیفیت و نوع فروش این شرکت تولیدی چسب پهن و تاثیری که نوع فروش محصولات روی قیمت آن ها دارد آشنا سازیم.

آشنایی با کارخانه تولید چسب پهن و محصولات آن
آشنایی با کارخانه تولید چسب پهن و محصولات آن

مواد و روش تولید چسب پهن

در تولید چسب پهن و سایر نوار چسب ها از سه ماده اصلی که عبارتند از موارد زیر، استفاده میشود:

  1. بوبین مقوایی برای هسته چسب نواری
  2. فیلم پلاستیکی BOPP یا سلفون
  3. رزین (چسب مایع)

در تولید نوار چسب پهن، رزین یا همان چسب مایع توسط ماشین آلات و دستگاه های مخصوص به سلفون آغشته میشود و بعد از آنکه سلفون توسط کارکنان در دستگاه مخصوص قرار گرفت، ضخامت رزینی که به سلفون آغشته می‌شود، به وسیله فیلر اندازه‌گیری شده و سیلندر تنظیم میشود.

در ماشین آلاتی که مخصوص آغشته کردن رزین به سلفون هستند، دما نقش مهمی دارد و این دستگاهها برای خشک کردن رزین بر روی سلفون نیاز به دمایی حدود 80 درجه سانتی گراد را دارند که در صورتی که این دما بیشتر شود، باعث تخریب سلفون و یا خروجی محصول نهایی با ظاهری ناشایست کند.

به طور کلی مراحل تولید نوار چسب پهن از تهیه مواد اولیه مرغوب و سپس کوتینگ و برش آغاز شده و در نهایت بسته بندی محصول انجام میشود.

تولید چسب پهن در انواع مختلف و یارد های متنوع با چسبندگی قوی

تولید چسب پهن بدون در نظر گرفتن کیفیت و تنوع کاری است که بسیاری از تولیدکنندگان انجام می دهند. اما همانطور که تا به اینجا متوجه شده اید این امر در مورد محصولات کارخانه چسب پهن جی صدق نمی‌کند.

چرا که اگر با دقت این مطلب را دنبال کرده باشید، حتما این مسئله برایتان روشن شده است که کارخانه چسب جی بهترین تولید کننده چسب نواری در ایران بوده به رضایت مشتریانش اهمیت بسیار زیادی می دهد.

از این رو این تولید کننده چسب پهن سعی دارد برای پاسخگویی به نیاز تمام متقاضیان انواع مختلفی از چسب پهن را تولید کند و حتی برای کسانی که درخواست تولید چسب پهن با لوگو و طرح اختصاصی خود را دارند، این امکان را نیز فراهم کرده است.

علاوه بر تنوع محصولی بسیار، یکی از مسائلی که برای این تولید کننده حائز اهمیت است و به آن توجه بسیار زیادی دارد میزان چسبندگی چسب ها و مقاومت آنها می باشد که برای مشتریان نیز اولویت بسیاری دارد. تا به امروز نیز کارخانه چسب جی توانسته به خوبی این اولویت را حفظ کند و انواع مختلفی از چسب پهن را با ضمانت چسبندگی قوی به مشتریان خود عرضه میکند.

چنانچه به دنبال خرید عمده چسب پهن هستید، به شما پیشنهاد میکنیم با شرکت چسب جی تماس گرفته و در کنار دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب نوع چسبندگی چسب پهن مورد نیاز خود، از خدمات و قیمت های مقرون به صرفه این شرکت نیز بهره مند شوید.

تولید چسب پهن در انواع مختلف و یارد های متنوع با چسبندگی قوی
تولید چسب پهن در انواع مختلف و یارد های متنوع با چسبندگی قوی

کارخانه تولید چسب پهن در میکرون های 30 الی 65

یک کارخانه تولید چسب پهن باید بتواند برای بهترین بودن محصولات متنوعی تولید کند و همانطور که در بخش های قبل نیز بارها تاکید کردیم، گفتیم که کارخانه چسب جی به خوبی توانسته از عهده این مسئله بر آید.

با توجه به اینکه امروزه چسب ها کاربرد وسیعی دارند و می توان آن ها را در زمینه های مختلفی استفاده کرد تولید کنندگان سعی کرده اند در ساخت محصولات خود تنوع بسیاری را حفظ کنند.

کارخانه چسب جی نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده چسب پهن برای پیشی گرفتن از رقبایش چسب های نواری را در میکرون های مختلفی از 30 الی 65 میکرون تولید می کند، که چسبندگی هر کدام با یکدیگر متفاوت بوده و در زمان خرید کارشناسان شرکت به خوبی شما را در خرید مناسب ترین آنها برای کاربردتان راهنمایی میکنند.

اما اگر می‌خواهید به طور کلی کمی اطلاعات راجب میکرون و یا ضخامت چسب های پهن بدانید، بهتر است بگوییم که چسب های پهن 30 میکرون تولید شده در شرکت چسب جی برای کارتن هایی با وزن سبک و چسب های پهن 65 میکرون که چسبندگی فوق العادی قوی دارند، برای کارتن هایی با حجم سنگین مناسب هستند.

کارخانه تولید چسب پهن در میکرون های 38 الی 65
کارخانه تولید چسب پهن در میکرون های 38 الی 65

خرید مستقیم از تولید کننده تولید چسب پهن

از مزایای دیگری که باعث شده این کارخانه چسب پهن یعنی چسب جی در صدر کارخانجات تولید چسب پهن کشور باشد، روش ها و راه های ارتباطی رسمی و شناخته شده با آن است که نشان از حضور دائم و فعال آن جهت برقراری آسان مشتریان به صورت مستقیم با این کارخانه باشد.

در حال حاضر سریع و آسان ترین روش برای خرید محصولات این تولید کننده چسب نواری و چسب پهن، می بایست از طریق شماره تماس های شرکت که در انتهای این مقاله نیز درج شده اند، اقدام کنید.

لازم است مجددا به شما خاطر نشان کنیم که کارخانه چسب جی برای پاسخگویی به تماس های مشتریان خود افرادی بسیار خبره و متخصصی استخدام کرده که می توانند برای خرید محصول به شما مشاوره رایگان ارائه دهند و حتما بهترین محصول متناسب با نیاز مشتریان را به آنها معرفی خواهند کرد.

چرا که مشاوران فروش به صورت کامل بر مشخصه نوار چسب های پهن تولید شده در کارخانه چسب جی تسلط دارند و به سرعت و به بهترین نحو می توانند تشخیص دهند که چه چسبی برای شما کارآمد تر بوده و بهتر است از چه نوعی استفاده کنید. این نیز دلیل دیگر است که سبب شده درصد رضایت مندی مشتریان شرکت از خرید بالاتر برود.

خرید مستقیم از کارخانه تولید چسب پهن
خرید مستقیم از کارخانه تولید چسب پهن

بزرگترین تولید کننده چسب پهن با امکان چاپ اختصاصی

بزرگترین تولید کننده چسب پهن باید بتواند امکان چاپ روی چسب پهن بصورت اختصاصی با طرح های مختلف را فراهم کند. با توجه به این موضوع باید بگوییم یکی از خدماتی که شرکت چسب جی برای مشتریانش در نظر گرفته امکان سفارش چسب پهن چاپی است.

چسب های طرح دار بسیار پر طرفدار شده اند و امروزه این نوع چسب ها در تبلیغات ترند شده و افراد زیادی از آن ها برای تبلیغ کسب و کار خود بهره می گیرند و با توجه به آنچه که ما می دانیم استفاده از این نوع تبلیغ در دیده شدن آن کسب و کار تاثیر بسزایی داشته است. پس اگر می خواهید شما نیز از راه های نوین این چنینی برای تبلیغات خود استفاده کنید میتوانید با کارشناسان بزرگترین کارخانه چسب پهن کشور در ارتباط باشید.

بزرگترین تولید کننده چسب پهن با امکان چاپ اختصاصی

تولید کننده نوار چسب پهن ایرانی با کیفیت عالی

این تولید کننده نوار چسب پهن یعنی چسب جی، با تولید چسبهایی با کیفیت، رتبه ای بالا در میان دیگر تولید کنندگان نوار چسب کشور دارد. کیفیت از مهم ترین مسائلی است که باعث می شود مشتریان از محصول خریداری شده رضایت داشته باشند.

اما متاسفانه برخی از تولید کنندگان چسب ایران قادر نیستند این مسئله را رعایت کنند. اما کارخانه چسب جی به خوبی توانسته رضایت مشتریانش را در این باره بدست آورد.

ممکن است با خود بگویید از چه طریقی؟ در پاسخ باید به شما بگوییم که یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در این زمینه استفاده کارخانه چسب جی از ماشین آلات نوینی است که در خط تولیدش مسغول به کارند. همین مسئله تا حدود زیادی باعث شده نام این کارخانه در لیست شرکت های تولید کننده چسب در ایران بدرخشد.

تولید کننده نوار چسب پهن ایرانی با کیفیت رقابتی
تولید کننده نوار چسب پهن ایرانی با کیفیت رقابتی

تولید و پخش عمده نوار چسب پهن به قیمت درب کارخانه

چسب جی به عنوان تولید کننده نوار چسب پهن، تمام محصولاتش را به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. حال ممکن است این سوال برای شما به جود آمده باشد که چگونه؟

همانطور که در قبل گفتیم، فروش محصولات این شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری بوده و از این رو باید بگوییم که در فروش محصولات این کارخانه هیچ واسطه ای دخیل نیست. پس بسیاری از هزینه های اضافی از روی محصولات حذف می شوند. به همین علت محصولات تولید شده در کارخانه چسب جی در این روش خرید دارای قیمت مناسب تری نسبت به تولید کنندگان دیگر می باشد. در

واقع می توان گفت کارخانه چسب جی به عنوان بزرگترین تولید کننده چسب پهن در ایران محصولات خود را به قیمت درب کارخانه مشتریان عرضه می کند، که برای دریافت لیست قیمت عمده چسب پهن این شرکت کافیست با واحد فروش آن تماس بگیرید.

تولید چسب پهن در انواع مختلف با امکان خرید مستقیم از کارخانه
تولید چسب پهن در انواع مختلف با امکان خرید مستقیم از کارخانه

تولید و عرضه چسب پهن با کیفیت و قیمت رقابتی

کارخانه تولید چسب پهن باید برای بهترین بودن توانایی قیمت گذاری مناسب و تولید محصولات با کیفیت را نیز داشته باشد. کارخانه چسب جی به عنوان بزرگترین تولید کننده چسب پهن در این زمینه عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

این کارخانه برای تولید محصولات خود من جمله چسب پهن، از مواد خام با کیفیت استفاده می کند و علاوه بر آن ماشین آلاتی که در خط تولید کارخانه مشغول به کارند از نوین ترین تکنولوژی دنیا بهره مند بوده پس بدیهی است که کیفیت محصولاتش تا حد قابل توجی بالا باشد.

استفاده از مواد اولیه مناسب توسط این تولید کننده که مهمترین این ماده اولیه، رزین است و به صورت لایه ای نازک توسط دستگاهها و ماشین آلات تخصصی به سلفون آغشته میشوند و این تولید کننده همواره در تهیه مواد اولیه دقت و عملکرد بسیار حساس و حرفه ای داشته است.

علاوه بر اینکه کیفیت محصولات در این کارخانه تولید چسب پهن دارای اولویت بالایی است اما باید بگوییم که با توجه به امکان خرید عمده چسب پهن و انواع دیگر نوار چسب ها از سراسر کشور، کارخانه چسب جی توانسته قیمت گذاری مناسبی نیز بر روی محصولاتش داشته باشد و قیمت عمده چسب های این کارخانه همواره در حال رقابت با شرکت های دیگر بوده و پایینتر از بازار به حساب میرود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 2

(ملایی) راه های ارتباطی:
تلفنشماره موبایل: 09127621429
اینستاگراماینستاگرام: jcom.ir@
واتساپواتساپ: کلیک کنید
ایمیلپست الکترونیکی: info@jcom.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا