چسب

تخصصی ترین مرکز فروش چسب در تهران با قیمت رقابتی

امروز می خواهیم تخصصی ترین مرکز فروش چسب در تهران یعنی چسب جی را به شما معرفی کنیم. این مرکز به دلیل اینکه یک تولید کننده انواع چسب بوده و محصولات خود را به صورت مویرگی به سراسر کشور من جمله تهران عرضه می‌کند، دارای مزیت های قابل توجهی در مقایسه با سایر مراکز پخش چسب در تهران برای مشتریان می‌باشد که در ادامه میخواهیم به مزایای خرید چسب عمده از کارخانه چسب جی بپردازیم.

مرکز خرید چسب در تهران از کارخانه

به طور کلی همه‌ی ما نام بازار بزرگ تهران را شنیده ایم و بازار چسب آن را به عنوان بازار اصلی چسب کشور می دانیم. علاوه بر آن فروشگاه های چسب در ایران به وفور دیده می شوند.

اما باید بگوییم در صورتی که به دنبال مرکز فروش چسب در تهران می‌باشید و قصد دارید انواع چسب را به صورت عمده از بهترین مرکز آن تهیه کنید، شرکت چسب جی را به شما معرفی میکنیم.

محصولات شرکت چسب جی با وجود اینکه در اکثر بازار چسب ایران عرضه میشوند، اما در صورتی که قصد دارید انواع چسب تولید شده توسط این شرکت را در حجم بالا تهیه کنید بهتر است به صورت مستقیم با این مرکز تولید و فروش چسب ارتباط بگیرید. تا نه تنها انواع چسب مورد نیاز خود را با قیمت کارخانه خریداری کنید، بلکه از سایر مزیتهایی که در ادامه بیشتر به آنها اشاره میکنیم، بهره مند خواهید شد.

برای خرید عمده چسب می توانید از طریق وب سایت یا شماره تماس های شرکت اقدام کنید، تیم مشاوره ی کارخانه چسب جی بسیار حرفه ای بوده و به خوبی می توانند شما را در هنگام خرید راهنمایی کنند.

در وب سایت کارخانه چسب جی می توانید شماره تماس مشاورین را پیدا کرده و با آنان ارتباط برقرار کنید. بدین صورت محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

این بخش کوچکی از دلایلی است که با توجه به آنها می توان کارخانه چسب جی را بهترین مرکز خرید چسب در تهران و کشور دانست.

مرکز فروش چسب در تهران از کارخانه
مرکز فروش چسب در تهران از کارخانه

مرکز تولید و فروش چسب در تهران به صورت عمده

شرکت چسب جی یکی از معروف ترین شرکت های پخش چسب و مرکز خرید عمده چسب در تهران می باشد که محصولاتش را به روش های مختلفی به فروش می رساند تا امکان ثبت آسان سفارشات برای تمام هم میهنان ممکن باشد.

این کارخانه که انواع چسب ها و چسب های تخصصی صنعتی را به تولید میرساند، تمام محصولات را تنها به صورت عمده در تهران و سایر استانهای کشور به عرضه میرساند و تمام بارهایی که توسط مشتریان خریداری می‌شوند در بهترین بسته بندی و در سریعترین زمان ممکن برای مشتریان آماده سازی و ارسال می‌شوند.

همچنین کارخانه چسب جی برای ساخت چسب های خود از موادی پلیمری با کیفیتی استفاده می کند. مواد پلیمری مهم ترین ماده ای هستند که در ساخت چسب از آنها استفاده می شود. چسب های نواری یا به اصطلاح چسب های حساس به فشار نیز مواد پلیمری هستند که بر روی لایه پلاستیک قرار گرفته اند.

مرکز تولید و فروش چسب در تهران به صورت عمده
مرکز تولید و فروش چسب در تهران به صورت عمده

آشنایی با انواع چسب های مرکز فروش چسب در تهران

از 4 هزار سال پیش تا کنون چسب در زندگی بشر تاثیر بسیار زیادی داشته است و در قدیم الایام از شیره نوعی درخت به عنوان چسب استفاده می کردند.

اما امروزه شرکت ها و مهندسان بسیاری من جمله شرکت چسب جی در این زمینه فعالیت دارند و علاوه بر چسب های مختلف چسب های نواری نیز انواع بسیار زیادی دارند که می توان به چسب های کریستالی و شفاف اشاره کرد. البته خود چسب های کریستالی و شفاف نیز در یارد ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند.

در شرکت چسب جی تمامی انواع نوار چسب ها در عرض، یارد، میکرون و رنگ ها و طرح های مختلف با امکان چاپ چسب با طرح و لوگوی مورد نظر مشتری تولید می شوند و حتی این شرکت چسب های تخصصی صنعتی با کیفیتی را نیز تولید و وارد بازار می کند.

به طور کلی محصولات چسب جی عبارت هستند از:

  • چسب نواری تحریر 2 سانت 36 یارد
  • نوار چسب برق در رنگ های مختلف
  • چسب نواری پهن 5 سانت 90 یارد
  • چسب نواری پهن 5 سانت 180 یارد
  • چسب نواری پهن 5 سانت 500 یارد
  • چسب نواری پهن 7 سانت 90 یارد
  • چسب نواری پهن 7 سانت 180 یارد
  • چسب نواری پهن 7 سانت 500 یارد
  • چسب نواری پهن 10 سانت 90 یارد
  • چسب نواری پهن 10 سانت 180 یارد
  • چسب نواری پهن 10 سانت 500 یارد
  • چسب نواری رنگی در عرض های مختلف
  • و…

هر کدام از نوار چسب های فوق نیز دارای ضخامت و میزان چسبندگی ها مختلفی هستند که به طور کلی عبارتند از:

  • 30 میکرون
  • 33 میکرون
  • 36 میکرون
  • 40 میکرون
  • 45 میکرون
  • 50 میکرون
  • 60 میکرون
  • 65 میکرون

همچنین، نوار چسب هایی با ضخامت 30 الی 50 میکرون همواره در خط تولید نوار چسب شرکت چسب جی به تولید می‌رسند و ضخامت های 50 تا 65 میکرون به صورت سفارشی توس شرکت چسب جی قابل تولید هستند.

به دلیل تنوع بسیار زیاد در تولید محصولات و کیفیت بسیار بالای آن ها می توان کارخانه چسب جی را فعال ترین مرکز فروش چسب در تهران دانست که جهت بررسی لیست محصولات و قیمت عمده چسب این شرکت میتوانید با واحد فروش آن تماس بگیرید.

آشنایی با انواع چسب های مرکز فروش چسب در تهران
آشنایی با انواع چسب های مرکز فروش چسب در تهران

فروش بدون واسطه چسب در تهران با بهترین قیمت

از آنجا که مراکز فروش چسب در تهران به وفور دیده می شوند، اما به جرات هیچکدام آنها قادر به رقابت با شرکت چسب جی نیستند. زیرا تولیدکنندگانی من جمله چسب جی هستند که محصولات اکثر فروشگاه های چسب بازار تهران را تامین می‌نمایند.

حذف واسطه ها و دلال ها در فروش محصولات نیز تاثیر بسیار زیادی روی قیمت آنها داشته و با خرید چسب از کارخانه چسب جی، می‌توانید انواع چسب مورد نیاز خود را به صورت عمده با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

همچنین از جمله دلایلی که باعث شده تا این شرکت بزرگ تولید چسب کشور را به عنوان مرکز فروش چسب در تهران یاد کنند، نه تنها وجود کارخانه این شرکت در شهر تهران است، بلکه تمام محصولات خود را به تمام مشتریان عمده این شهر و حتی سراسر ایران عرضه میکند.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که کارخانه چسب جی برخلاف تولید کننده های دیگری که با پایین آوردن قیمت کیفیت را به نیز نسبت پایین آورده اند، این کار را انجام نداده و همواره در جهت جلب رضایت مشتریان در حرکت است و با اعتمادی کامل نسبت به کیفیت و قیمت محصولات، هر آنچه نیاز دارید را میتوانید از این تولید کننده ایرانی چسب تهیه کنید.

مرکز اینترنتی فروش چسب پهن تهران
مرکز اینترنتی فروش چسب پهن تهران

سفارش و خرید نوار چسب پهن در تهران با امکان سفارش چاپ طرح

فروش چسب پهن تهران توسط کارخانه چسب جی با امکان چاپ چسب تبلیغاتی نیز انجام می شود.

به عبارتی می توان گفت کارخانه چسب جی این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده که بتوانند طرح های مختلفی را روی نوار چسب های سفارشی خود چاپ کنند.

این خدمت توسط تعداد معدودی از تولید کنندگان برای مشتریان فراهم شده که یکی از آن ها همانطور که گفتیم کارخانه چسب جی است.

برای این منظور کارخانه چسب جی طرح های سفارشی مشتریان را به صورت کامل روی سلفون چسب چاپ می کند. پس شما نیز می توانید برای سفارش اینگونه چسب ها با کارشناسان فروش کارخانه چسب جی ارتباط بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 2

(ملایی) راه های ارتباطی:
تلفنشماره موبایل: 09127621429
اینستاگراماینستاگرام: jcom.ir@
واتساپواتساپ: کلیک کنید
ایمیلپست الکترونیکی: info@jcom.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا