نوار چسب

آشنایی با انواع چسب نواری + خرید نوار چسب به صورت عمده

هر خانه ای به نوعی نوار چسب نیاز دارد، زیرا در طول روز برای چسباندن و محکم کردن اجسام حتما به چسب نواری نیاز دارید. پس اگر میخواهید چسب نواری را برای مغازه یا فروشگاه خود خریداری کنید، میتواند چسب نواری را به صورت عمده از وبسایت چسب جی خریداری کنید.

ما در اینجا برخی از انواع نوارهایی که می توانید در خانه داشته باشید، یا برای پروژه های خاص خریداری کنید، معرفی کرده ایم. در زیر ما تمام گزینه های نوار چسب شما را نشان می دهیم. پس اگر میخواهید در مورد انواع چسب نواری اطلاعاتی را کسب کنید با ما تا پایان همراه باشید.

نوار چسب چیست؟

نوار چسب چیست؟
نوار چسب چیست؟

نوار چسب معمولا دارای یک پد چسبی به نام حامل است. نوار یک طرفه برای چسباندن چسب ها استفاده می شود، جایی که از نوار برای چسباندن یا جوش دادن استفاده می شود.

دو نوار کناری از دو طرف با چسب پوشانده شده اند و اجازه می دهند عناصر به پشت متصل شوند. نوار انتقال از یک تکه نوار بدون پشتی تشکیل شده است. همچنین قطعات را می توان بین کانکتورهای پشت به پشت متصل کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده انواع چسب

انواع پوشش چسب

انتخاب نوارها و رول های چسب نیاز به تجزیه و تحلیل نوع پوشش دارد.

چسب پهن مقاومت محیطی بسیار خوبی دارد. این چسب دارای استحکام بالا و انقباض کم در هنگام پخت است. چسب های نواری انعطاف پذیری را فراهم می کنند.

مقاومت در برابر ضربه و ماندگاری عالی درزگیر سیلیکونی در برابر دمای بسیار بالا مقاوم است.

چسب مبتنی بر لاستیک اتصال بسیار انعطاف پذیری را ایجاد می کند

چسب های حساس به فشار (PSA) به صورت خشک سخت می شوند. (بدون حلال) در دمای اتاق هنگامی که تنها با فشار انگشت یا دست لمس می شود، به سطوح مختلف می چسبد.

برخی از چسب ها در اثر حرارت فعال می شوند یا نیاز به رطوبت دارند، برخی دیگر مانند آدامس به خود می چسبند. چسب های ذوب داغ و چسب های ترموست همه جا هستند.

انواع چسب نواری

امروزه با وجود انواع چسب نواری خرید چسب کمی مشکل ساز شده است اما در این مقاله پر کاربردترین چسب های نواری را به شما معرفی میکنیم، تا شما با توجه به نیاز خود چسب نواری را را خریداری کنید.

چسب پهن

چسب های نواری پهن شامل چسب های تحریر(کتاب یا پول )، چسب های پهن کارتن می باشد.

چسب های نواری پهن جزء پرمصرف ترین چسب ها می باشد که در عرض، طول ضخامت مختلفی تولید می شود. که در عرض 1 سانت تا 128 سانتی متر و طول 36 یارد، 54 یارد، 90 یارد، 180 یارد، 500 یارد، 1000 یارد و در ضخامت چسبندگی 32 تا 60 میکرون تولید و روانه بازار می شود.

جنس BOPP، چسبندگیِ بالا، مقاومت طولی کشیدگی بالا، از ویژگی های بارز این چسب می باشد.

این چسب بسیار کاربرد فراوانی دارد و برای بسته بندی کارتون، و… مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب نواری برق

چسب نواری برق بیشتر مورد استفاده برقکاران قرار میگیرد و برای پوشاندن و عایق کردن به کار میرود.

این چسب یک نوار محکم است که در بیشتر مواقع میتوان از این چسب استفاده کرد.

این نوار معمولا برای عایق بندی اتصالات کابل ها و سیم های برق استفاده می شود و یک عایق عالی است و در برابر خوردگی و مایعات بسیار سخت و قدرتمند است.

همچنین می‌توان از آن در اطراف یک چوب هاکی برای کنترل بهتر پوک، یا روی پایه‌های دوچرخه و چوب‌های بیسبال استفاده کرد.

نوار چسب برزنتی

رول های نوار چسب به طور سنتی نوار چسب خاکستری بوده اند، اما اکنون در رنگ ها و الگوهای متنوعی عرضه می شوند. این یک نوار حساس به فشار است که توسط یک توری یا پارچه پشتی آن قرار می گیرد و معمولاً با پلی اتیلن پوشانده می شود.

می توان از آن برای بسیاری از اهداف استفاده کرد، اما پیروانی دارد زیرا به بیشتر چیزها می چسبد و برای تعمیرات ارزان و سریع استفاده می شود. در ابتدا با نام “نوار نواری” شناخته می شد، فرآیند تولید و کاربردها در طول زمان تغییر کرده است.

این نوار معمولا برای عایق بندی اتصالات کابل ها و سیم های برق استفاده می شود. از هر دو طرف چسبنده است، بنابراین استفاده از آن کمی مشکل است، اما یک عایق عالی است و در برابر خوردگی و مایعات محافظت می کند.

همچنین می‌توان از آن در اطراف یک چوب هاکی برای کنترل بهتر پوک، یا روی پایه‌های دوچرخه و چوب‌های بیسبال استفاده کرد.

نوار دو طرفه

این نوار برای چسباندن دو مورد به یکدیگر ایده آل است زیرا نه تنها محکم است بلکه دو طرفه است و به شما پشتیبانی و استحکام می دهد تا محصولات شما شکسته نشوند.

این فوم برای ایجاد پایداری عالی است و هنگام برش محصول به خوبی عمل می کند زیرا لازم نیست نگران لغزش یا حرکت ناخواسته باشید. نوار هنگامی که به درستی اعمال شود نامرئی است و در ضخامت های مختلفی برای انتخاب وجود دارد

نوار ماسک:

نوار ماسک به راحتی با دست پاره می شود و از کاغذ نازک ساخته شده است. اگرچه بسیار بادوام است، اما به راحتی از سطحی که روی آن اعمال شده است جدا می شود و بسته به آنچه برای رنگ آمیزی نیاز دارید، دارای عرض های مختلفی است.

نقاط قوت زیادی در دسترس است، با بیش از 100 مدل قدرتمندتر. اکثر نقاش ها از نوار با درجه 50 استفاده می کنند. این کار باعث می شود خطوط تمیزی به یک کار رنگ آمیزی در صورت استفاده صحیح انجام شود، زیرا از رنگ به قسمت های دیگر دیوار یا پروژه ای که در حال نقاشی هستید جلوگیری می کند.

همچنین می توان از آن برای جلوگیری از شکستن شیشه و یا آویزان کردن پوسترها به دیوار استفاده کرد. نوار ماسک تزئینی که به عنوان نوار چسب نیز شناخته می شود، در میان اسکرپ بوک ها و دکوراتورها محبوب است.

هر آنچه که در مورد انواع چسب نواری دانسته اید!

امروز شما به خوبی در مورد انواع چسب نواری که شما میتوانید برای خانه، مغازه، یا فروشگاه خود داشته باشید اطلاعاتی را کسب کردید پس اگر این محتوا مورد پسنده شما واقع شده است هرچه زودتر برای خرید چسب نواری به صورت عمده اقدام نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

4.2 / 5. تعداد رأی: 5

(ملایی) راه های ارتباطی:
تلفنشماره موبایل: 09127621429
اینستاگراماینستاگرام: jcom.ir@
واتساپواتساپ: کلیک کنید
ایمیلپست الکترونیکی: info@jcom.ir
دکمه بازگشت به بالا